vineri, 23 noiembrie 2007

Cu ROZUL...pe blog?![...prostia a prins culoare...]

...dacă prostia ar durea, am fi cu toţii deştepţi şi nu ne-am mai amuza pe seama unor specimene de asemenea "valoare". Mă uit în jur...mă ţin cu mâinile de cap să nu îmi explodeze creierul...şi iau o gură de apă ca să nu scot pe gură CEVA care nu se asortează cu nuanţele [...că DOAR sunt multe...] ROZ ale unor înfumuraţi, pardon...ÎNFUMURATE, de fapt ÎNROZATE ÎMPRĂŞTIATE. Unii chiar au transpirat de atâta prostie şi deja miroase a picioare încălţate numai cu ciorapi şi teneşi împuşcaţi de gloanţe cu "volănaşe" ROZ , direct de pe ţeava cu găuri a creierului zăcut în mlaştină...ROZzzzZZZzzz până în fund...în fundul puţului astupat cu dantelă[ROZ...amestecat cu roz]. Moare dacă nu iese mereu în evidenţă [...şi cheia de la coşciug să fie ROZ?!] şi dacă nu i se spune: "-Vai...dar ce deşteaptă eşti!" [...cu "P"-mareeeeeeeeee...că oricum nu îşi dă seama cine e şi ce face].Şi DA...moare, moare cu toate unghiile rupte în gât, dar iese din groapă pentru că nici acolo nu poate să trăiască fără nevoia aia oarbă de a arunca bombe care îi fac pe alţii să explodeze...de râs!!![...poate şi Academia de Poliţie are nevoie de nişte "găuri" dintr-astea...]. Şi continuă...şi tot nu realizează ce face, ce zice şi că formează o imagine negativă cui nu ar trebui["...şi să vedeţi ce şmecher e tăticuţul meu şi ce face cu maşina în fiecare zi...sau prin!!!..."].Nu se împiedică niciodată când e vorba să fie mai sus [...flecurile au început să se tocească, iar lăudăroşenia nu este decât o putere distrusă a prostului...]. Capra vecinului face infarct mai tot timpul şi nu doar atât...o vizează şi pe vacă, vaca de...pardon, nu a ajuns atât de departe...e încă la incipit, adică capra...se cam crapă câteodată. Consideră că trebuie să dea "sfaturi"...cică, dar nu consideră că eu nu am nevoie de părerea ei răutăcioasă ca să îmi dau seama cine sunt şi de ce sunt în stare.Vrea să pară o ştiutoare în faţa celorlalţi şi îi atacă pe aceştia cu:"Este vorba de autosugestie!" şi...chiar este vorba de autosugestie...că oricum ea doar pare.Ar fi în stare să schimbe în ROZ culorile echipei favorite...că tot îşi formează "talentul" pe stadion[...limbajul vulgar şi-a făcut demult culcuş în creierul cu nuanţa abonată, comportamentul de mahalagioaică se arată viu la orice pas al ei şi tinde mai mereu către topul nesimţirii...că nu poate să fie decât prima!!!].Într-o zi chiar a îndrăznit să se joace cu ceva, sigur, mai spiritual decât ea...a afirmat că:"Eu sunt o persoană foarte credincioasă şi merg în fiecare duminică la biserică.", fără să realizeze că aşa ceva nu se demonstrează altor oameni, nu se materializează, ci DOAR se păstrează în Suflet, pentru că numai lui Dumnezeu se prezintă adevărata credinţă. ASTA E EA ŞI NU SE SFIEŞTE SĂ ARATE PROSTIA DIN EA!!! Dar prostia nu doare...că s-ar fi îmbrăcat numai în NEGRU, iar când nu îţi scoate ochii cu aspectul blocat pe...se găseşte creierul rozEEI să îţi scoată sunete de nervi...sau râs. Rozul nu este decât un pretext, dar nu şi obsesia prostească de el[...sau de orice altceva...], pentru că arată o nesinguranţă de sine, o neîncredere în propria persoană şi o prostie ...fără limite...!!!...

Niciun comentariu: