duminică, 13 iulie 2008

Pitzi la maxim

...un nou curent?! ...o nouă modă?! sau doar prostia "străluceşte"?!... le vezi pe stradă, aproape oriunde, îţi fac cu ochiul şi îţi vine s-o iei la fugă. Clar e un lucru: sunt faimoase... au propriul site. Nu echivalează cu Şoseaua de Centură, dar măcar au găsit un loc pentru promovare... a "graţioaselor" şunculiţe (sau greţoaselor), a fardului ţinut cu greutate de sărmanele pleoape, a genelor lipite de rimelul care începe să pice, a rujului care depăşeşte "frontierele" buzelor obligate să se umfle instant pentru o poză în oglindă (neapărat să se vadă marca telefonului), a dimensiunilor "ai ce să atingi" (sau să te prefaci că leşini) 100, 120, 140, a părului scos din priză acum 2 minute... sau vopsea, nu ştiu. Boys... nu disperaţi! La anu' o să le vedeţi mai des pe stradă... sau pe unde vă încercaţi norocul, cocoşate de flebeţea lor -aurul- kitsch-ul maxim.
O discuţie între două pitzi-specimene ar suna cam aşa:
"P1: Ce faci, fată?
P2: Uite, fată, de două ore îmi fac ochii ca să pot să cumpăr ceva de la magazinul din colţ.
P1:Vai, pitzi dragă, chel oreor! eu am stat ieri trei ore în noua mea oglindă cu dungi de aur.
P2:Pitzi fată, da' tu de când ştii franceză?
P1:De când am fost în Spania. Nu ştii că spaniolii vorbeşte limba asta?!... Da' tu de unde ştii, fato, că e franceză?
P2:Fato, e şi limba turcilor. Ţi-am zis c-am fost în State.
P1: Da, pitzi fată, aşa e!
P2:Pitzi, pitzi... nu ţi-am zis că sunt cea mai marfă acum că am iPhone. E neapărată nevoie să fie suflat cu aur că ăştia care l-a făcut nu a ştiu ce e la modă. Vai de ei!
P1:Fato, să ştii că ai dreptate."
Cum? Pitzipoanca sau pitziproasta?! Nu contează.Sunt sinonime. News alert!!! l-au studiat pe René Descartes ("Cogito, ergo sum - Cuget, deci exist !") şi l-au modificat ca să dovedească, totuşi, imaginaţia lor de persoane-kitsch: "Sunt pitzipoancă, deci exist!"


ETICHETĂ:[Pitzipoanca pitziproasta... pentru femei (ne)adevărate!]

Maxima zilei: "Sunt pitzipoancă, deci persoană-kitsch!"

Niciun comentariu: