marți, 29 iulie 2008

Special de luna iulie


Nimic nou. O zi obişnuită de vară... sau cel puţin aşa se arăta la ora prânzului. Ochii mei
verzi au tras de ei ca să vadă lumina de afară, razele măreţului Soare şi unde a mai
ajuns ticăitul ceasului. Chiar nimic nou. Plictiseala de zile mari şi nepăsarea cu glas tare
faţă de nisipul din clepsidră, care îşi vede de treabă, m-au făcut să întorc spatele la
ceea ce priveam, iniţial cu un interes aparte, şi să o las pe Iulia [copilul care tocmai mă
trezise] să îşi încerce "cariera" în părul meu... clipe de relax... însoţite, ce-i drept, de
fire smulse de peria care era, parcă, programată să nu încetinească... sau plăcerea
micuţei. Nu mai zic de a mea... După aproape 30 de minute de eforturi mici pentru
încercarea aiurea a unei coafuri similare cu încercarea depusă, hotărârea a fost luată.
Spontan. Ca să nu lăsăm plictisul să încerce ceva. Mai util să încercăm noi: Photo
session avec les pussycats. Nici florile nu au avut încotro. Smulse de pe nisipul pe
care se întindeau liniştite la bogăţia Soarelui ca să simtă respiraţia Solului şi mişcarea
lentă a Aerului înăbuşit, au fost poftite la un casting. Au trecut proba vrând-nevrând şi au
pozat printre cuvinte. Şi nu doar... au strivit rândurile, dar au terminat ultima poză răpuse de carte. Ziua continuă... şi am ales să mă scufund în inima muzicii. Chiar acum o simt. Şi mă trimite aproape de Cer să strâng în mână norii care dansează după beat-ul ei. Şşşşşşşşşttt... nimic vechi.

Niciun comentariu: