vineri, 19 decembrie 2008

Esca a spart "sticla"...




...şi a luat liftul până la Etajul 6. Stăteam pe un scaun oarecare din sala de seminar sâcâită de gânduri care nu-şi găseau locul. Ideile "O să vină, că aşa a promis Mîndruţă" şi "Nu, deci e imposibil ca femeia asta să se trezească aşa de dimineaţă" jucau hochei în mintea mea îngheţată de o bucurie incertă. Mi se părea că lucrurile se întâmplă prea repede, mult prea repede... ca persoana aia, pe care ochiul camerei de filmat o vede zilnic, atât de zilnic încât lumânarea de pe tort va fi în formă de 15, să-mi prezinte trăirile ei, în direct, la 3 m distanţă de mine. Şi nu, de data asta nu era dincolo de ecranul televizorului, că aş fi schimbat programul. Dar să ştiţi că eram tot la televizor... un televizor al vieţii de la care îmi lipsea telecomanda ca să opresc timpul. Nisipul din clepsidră a sigilat cele 2 ore alături de omul Andreea Esca cu o viteză de 500/h. Dar au fost sigilate cu un conţinut înmuiat în experienţă fără amnezie, care se păstrează în arhiva Sufletului.
Totuşi, începutul... ăstuia, începutului, trebuia să i se ia tensiunea căci era la maxim... sau nouă, studenţilor. În faţa uşii deschise apare Mîndruţă întârziat, pentru care îmi stătea pe limbă "Dă-te, omule, s-o văd pe Esca!". Într-o clipă, panica a prins picioare, dar nu şi-a început cursa de atletism, căci în sală a păşit, cu "Bună dimineaţa!" pe buze, o 1,6 m pe tocuri. Hei, esenţele tari se ţin în sticluţe mici [...pleonastică maximă, dar na!].
Stând pe banca din faţă, ne-a prezentat [ca pe o ştire din care lipsesc unghiul de abordare, titlul şi şapoul] o fărâmă din jurnalul eroic al femeii cu zece ani fără concediu. Examenul picat de la admiterea la ASE [crede în "nimic nu e întâmplător"] a fost acceleraţia spre ce se vede astăzi, pe sticlă, la ora 19.00 [salariul ei rămâne totuşi sub acoperirea ocultismului]. Vânzătoare. Cum sună...?! E cam subţire portofelul în imaginea asta. Dar existenţa jurnalismului a împiedicat-o să apară după "sticla" de la chioşcuri. E prea umană ca să nu fie naturală fizic şi spiritual în faţa noastră şi ca să nu trăiască aglomeraţia din RATB. E om... sau aşa se vrea. Doar oamenii din faţa televizorului fac din unii ca ei "extratereştri"... pentru că "sticla" nu se sparge singură. Esenţial e un singur lucru: " să fii cel mai bun în ceea ce faci, indiferent de eşti femeie de servici" [citat din Andreea Esca, nu am tăiat din ea... doar am "savurat"].(PUNCT)

5 comentarii:

liberace. spunea...

Asa e:D Eu am relatat pe blog despre asta. Maia

Cuvantul meu spunea...

Daca vrei sa ma mai pastrezi in lista de bloguri, afla ca numele blogului meu a fost schimbat in "georgebonea.blogspot.com"

Linkul pus de tine, nu duce nicaieri.

guvydu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
guvydu spunea...

emotii marii la intalniri cu vedete de gradu 3? ce te-a marcat mai mult aparitia lu" Mandruta sau a lu" Esca? oricum stie toata lumea ca e nica de statura.... ca mai toate de altfell .. Deci ai putea sa-i iei locu in viitor . mult succes

Complex de Contradictii spunea...

Oho..Mandruta si cu Esca in aceeasi poza...e ceva:))