sâmbătă, 13 octombrie 2007

Cu Louis Vuitton prin mall-ul de gunoaie...


...din nou trec prin viaţa care m-a primit cu braţele deschise şi care cu aceleaşi braţe deschise mă va alunga cândva...Dar acum eu tot calc...calc pe gunoaiele care parcă ţipă de dor şi durere că nu sunt acasă la ele...şi înjur...şi nu,eu nu,NU apuc să îmi termin ideea din gând pentru că se găseşte o geantă să mă bage în seamă...o geantă care îşi conduce în cel mai sublim mod stăpâna jalnică[...în interior...] şi nu îşi cere scuze,normal că nu...pentru că NORMAL geanta nu are ochii,urechile acelei "zâne"...şi nici mintea.Şi s-ar fi întâmplat invers dacă blestematul ăla de LV nu ar fi fost xeroxat pe toate părţile...pe toate,toate.Dar acum nu mai pot să înjur...nu pot deloc...pentru că mâine gunoierii vor lua gunoaiele de pe stradă...însă pentru cele din Suflet nu se va încumeta nimeni. Şi poate....the fairytale gone bad...